Teleskop deschide un sistem prin care școlile pot să-și inițieze mini-cercetări interne referitoare la învățare și stare de bine.
După perioada dificilă din ultimii ani, e timpul să ne întoarcem la lucrurile care contează: motivația elevilor și a profesorilor, învățarea, siguranța în școală. Ne dorim rutine bune acasă și în clase, relații de încredere, să știm că suntem pe drumul cel bun la lucrurile de bază, dincolo de agitația de zi cu zi.
Programul Școala mea în martie invită școlile să își administreze în mod autonom mini-cercetări interne referitoare la învățare și stare de bine. Utilizând o metodologie simplă, școlile pot obține date relevante despre rutinele de studiu și timp liber ale elevilor, despre autonomia și metodele de învățare ale acestora, ca și despre climatul din școală. Este cunoscut că acțiunile realizate în mod unitar în școli au cel mai puternic impact, chiar pentru obiective care par mici.
Înregistrarea e gratuită și e deschisă toata luna martie pentru orice școală gimnazială sau liceu. Cu zero birocrație și maxim de confidențialitate puteți obține indicii care să ducă la decizii mai bune, ca manageri si profesori.
Practic, puteți să vă “faceți analizele” cu ajutorul Teleskop:)
În plus, odată obținute rezultatele, le puteți interpreta intern cu resurse proprii sau puteți solicita o sesiune dedicată școlii dvs, cu resursele echipei Teleskop. În luna martie punem la dispoziție pro bono sprijin pentru analiză pentru primele 10 de școli doritoare.
Toate detaliile aici: Metodologie: Școala mea în martie. (teleskop.ro)
Dacă vă doriți un cont de director/școală pentru acest program, ne puteți scrie la [email protected]
Teleskop e o platformă independentă care sprijină școlile și învățarea din 2019.